Alla inlägg den 10 mars 2015

Av miss m - 10 mars 2015 19:15

Hej!
Idag hade vi gympa sista lektitionen och vi hade styrke träning vilket lärarna gav dödande uppgifter vi skulle gör men det var jätte kul för det är ju jätte kul att träna tycker jag. Jag skulle ju haft dans nu på kvällen men min danslärare var sjuk men hon tror att hon kommer på torsdag o då ska vi ha två timmars dans vilket blir jätte kul! XD Imorgon ska vi till badhuset och då ska vi simma 200 m plus klädsimm 50 m tror jag och det blir spännande för jag har aldrig simmat med kläder i badhuset. Imorgon ska jag och mamma springa om jag orkar (blir så himla trött efter att ha varit i badhuset)
Koreografin till balett uppvisningen är sååå nice och det kommer bli jätte kul att visa upp den! Längtar redan! Gick ner till Ica o köpte kaninpellets o mariekex (till imon)

Hoppas eran dag har varit bra o här är en bild från i efter middags samt det jag köpte!
kramar...

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards