Alla inlägg den 25 januari 2015

Av miss m - 25 januari 2015 17:13

Hej!

Idag åkte vi och hälsade på mormor och morfar och sen när vi kom hem så powerwalkade jag mer än två kilometer med våran lilla vovve på en halvtimma. nu unnar jag mig med blåbergskvarg och nypon och ingefärs te.

 


Imorgon slutar jag skolan sent men baletten är inställd för min danslärare ska på semester men hon kommer att ta igen lektionen någon annan gång istället för att sätta in en vikarie. Men just den här måndagen gör det inget för samma tid som baletten skulle ha varit är det informationsmöte på sommarhemsskolan som jag vill gå på. För en gång skull ganska passande.


Den här veckan ska jag testa den moderna dansen både på tisdag och torsdag. Dansen är jätte rolig! Vi dansar till den här låten:

 


Igår såg jag, mamma och min bror filmen Big Hero 6 och den var bättre än jag trodde. Vi kollade genom swefilmer på den.

Nu ska jag sätta näsan i geografi samt svenska läxan för att hinna med allt i veckan. Lyssar på Top Tracks in Sweden!

Trevlig Söndag kväll!











Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards