Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av miss m - 3 oktober 2014 14:45

Hej!

Tycker ni att man räknar fredag eftermiddag (efter skolan/jobbet) som helg? Jag vet inte riktigt. Förmiddag/morgon är ju vardag för då är det ju precis som vilken vecko dag som helst.


Idag gjorde vi ett svensk prov oförberett och det gick riktigt bra!! Och så hade vi engelska förhör och jag hade ett litet fel. Men det gick bra anars.


Nu ska jag gå ut med min lilla vovve för han är ganska jobbig och HYPER!!

Men det är SÅÅ skönt att det är fredag o fredag = HELG!!!!! Super skönt,   


Ha en forsat bra fredag, så hörs vi nu i helgen!   

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards