Alla inlägg under september 2014

Av miss m - 26 september 2014 14:44

Hej!

Nu strax ska jag hämta mina jultidningar som har varit hos grannarna, hoppas att dom har köpt mycket,  

Idag hade vi ett engelska prov o jag tror att det gick hyfsat bra. SÅÅ skönt med helg nu!! Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag ska gör i helgen   men det får ni + jag snart reda på!!

Molly var jätte trött imorse o orkade knappt gå upp men det är ingen fara med henne, för nu har hon fått värsta rycket i sin bur.

Ikväll ska jag äta svampstuvning, mums!!

Ha en forsat bra Fredag så hörs vi!!

  

Av miss m - 25 september 2014 20:09

Imorgon är det engelska men jag är förberedd.

Nu har jag duschat och ska kolla lite på tv sen ska jag lägga mig för det är tidigt upp imon, då det är skola.

Imorgon ska vi äta tårta o fira att vi vann både klasskampen och stafetten. Vi vann allt vi var med på!!

Jag vill inte gå upp tidigt imorgon, jag är jätte trött!! Imorgon kväll ska mamma, jag o min lillebror äta svampstuvnng till middag. Vi var idag och plockade svamp.


God natt, så ses vi imorgon!!

  

Av miss m - 25 september 2014 14:07

Jag ska ladda upp en bättre bild på min hund så fort jag har fått en bra bild på honom.

Nu har jag gått igenom hela min garderob för det var mycket som var för litet, så nu kan jag få plats med mycket mer!   

Måste åka till torp snart för jag behöver förvara mitt smink bättre än vad  jag gör i mitt sminkbord.

Skriver en lista, den börjar bli riktigt lång nu.

Geografi läxan är tills på Torsdag, altså exakt om en vecka, o det handlar om Storbritaninen.

I våras odlade jag en solros o nu har den slagit ut. Jag har lagt ut en bild på Instagram.

Nu ska jag käka lunch.

Hejsvejs!!


Av miss m - 25 september 2014 13:44

Hej!

Nu ska ni få se bilder på mina djur   


Min kanin Stina:

 

Min hund Happy:

 

Min kanin Stampe:

 

Mitt marsvin Molly:


Detta var mina djur. Ställ gärna frågor om dom!

Hejdå!!



Av miss m - 25 september 2014 09:33

Hej!

Vakna inte för så länge sen,såå skönt att inte behöva gå upp tidigt. Idag ska jag nog var mycket med mina husdjur, kan ladda upp bilder senare om ni vill, o jag måste nog städa deras burar oxå. Jag ska nog träna min lilla jack russel på lite agility, det tycker han är jätte kul!!

Även fast det är ledigt idag så har man många läxor att göra, NOn, Engelskan och Geografi. Det är jätte mycket prov nu för vi ska ju få betyg nu till jul. Det är lite pirigt men jag är ganska säker ändå.

Är lite hes men jag har inte ont i halsen, men min lillebror kan inte prata o har jätte ont i halen.

Jag glömde att skriva igår att jag ska gå vidare i skol dm i längdhopp, jag o en annan tjej i klassen som heter Alva. Det ska bli jätte kul men jag var på dm förra året oxå så jag vet hur det går till.

Jag kanske laddar upp lite bilder på mina djur senare.

Ha en bra Torsdag!!

Av miss m - 24 september 2014 19:59

Nu har jag duschat och ska kolla lite på TV sen ska jag nog lägga mig, ganska trött nu efter en hel friidrotts dag.

Imorgon är jag ledig så det blir nog några inlägg hoppas jag. Sov gott nu allihopa så ses vi imorgon!! Hejsvejs!!

Av miss m - 24 september 2014 16:13

Idag var hela skolan på rimnersvallen, som ni vet, och jag fick guld i längdhopp av alla tjejerna i sexan. Jag kom fyra i alla andra grenar förutom 1000m där alla tjejer var med på hela skolan, där kom jag 6a.

Jag är jätte nöjd o vi hade jätte kul, verkligen!!

Nu har jag varit ute med min lilla vovve och är helt slut i benen efter denna dag. SÅÅ skönt att det är studiedag imorgon. Man behöver inte gå upp tidigt o man får göra vad man vill hela dagen!   

Imon kommer jag oxå att hinna skriva mycket här vilket också är kul.   

Jag kommer nog ha värsta träningsverken imorgon oxå.   

Nu ska jag nog plugga lite på NOn och Engelskan o sen kanske jag skriver lite mer, jag vet inte jag får se hur det ligger till. Kolla gärna in mitt instagram där jag heter ingrid_nature.

Ha en forsat bra Onsdag!!   

Av miss m - 23 september 2014 17:30

Jag kan bara säga en sak. O det är att tandställningar är piss.

Jag tycker synd om alla som har räls. Jag själv har en som man bara har på natten och folk säger att "åhh vad skönt, lyckos dig" eller något o jag säger lyckos alla er som inte behöver tandställning o förresten är min tandstälning oxå shit jobbig och inte ett piss bättre en en rels eller nåt. Det var bara det. Hejdå!!

Presentation


Hej!
Jag är en glad tjej som kommer att skriva vad som händer i mitt liv, mode, skönhet, djur, dans och massor med annat roligt. Hoppas att du gillar bloggen!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Favorit aktivitet på sommaren?
 Hänga med vänner
 Sola
 Bada
 Resa
 Sporta
 Läsa
 Skriva
 Åka båt
 Pyssla med djur
 Något annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards